2011-03-31 ? 10:05:50

Tack


Har inte tid att skriva så mycket då vi ska iväg till BVC för Jamie 1-årskontroll snart. Ska bli spännande att se vad som har hänt sen sist, ser dock inte fram emot sprutorna. Men vi hoppas på det bästa, han har iaf aldrig blivit sjuk efter dom andra så jag hoppas han mår bra efter denna också.

Vill bara tacka er alla för era varma ord, det hjälper verkligen! Jag är inne i en väldigt jobbig cykel just nu, det känns som det bara blir värre och värre, när jag tror att allt löser sig så kommer det en annan sak. Jag lånar inte pengar av folk, då ska det verkligen vara en rejäl kris. Vi ska försöka klara av detta själva, jag säljer av en massa saker och räkningarna är betalda. Så det ska gå, det måste gå.
Nu försöker jag och Oliver blicka framåt och vi ser fram emot att flytta så vi kan lägga detta bakom oss.
Nej nu måste jag springa, annars blir vi sena.

Men ni kan ju under tiden gissa på hur "stor" ni tror Jamie är. På 10-månaderskollen var han 77cm lång och 10140gr tung. Vi är väldigt nyfikna :)

Ha en bra dag darlings! <3
Kommentarer
Viktkamp

hoppas det gick bra idag på bvc =)

Alla har vi perioder där det känns jobbigt, du/ni kommer klara det! Massa kramar <3

2011-03-31 @ 13:42:56
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: