2011-06-21 ? 14:48:26

punka, halt och midsommar



Vi har tagit vara på ledigheten till hundra idag. Jag går fortfarande i pyjamas och nu vilar Jamie middag. Vi har bara mysit och lekt hela "morgonen". Nu håller jag på att städa så då kan jag lika bra behålla pyjamasen på, för det blir duschen nästa!

Oliver skulle iväg och jobba men när han väl skulle sticka så var där punktering på cykeln, så först fick han lämna den på lagning och vänta på att den skulle bli färdig. Men nu har han äntligen kommit iväg, så jag fick lite egentid också, synd att man spenderar den genom att städa. Men man kan inte få allt ;)

Foten gör fortfarande ont, smörjer in med Voltaren gel var fjärde timme eller så. Det tar inte bort smärtan men förhoppningsvis försvinner inflammationen snabbt

Inte nog med att Jamie har en knöl som vi ska få undersökt imorgon så har han börjat halta på ena foten. Jag antar att han bara trampat fel nu när han springer runt som en galning, men man blir ju paranoid för mindre. Allt ska vara bra imorgon ska ni se! Positiva tankar, positiva tankar, positiva tankar.....

På fredag är det alltså midsommar och i sista minut bjöd vi in Therese, Johan & lille William som tackade ja, så på kvällen blir det mat, mys och snack :)

Vad ska ni göra på midsommar?
Kommentarer
Bella

Vi ska antagligen först till mina föräldrar, sen vidare till vänner och sen spendera kvällen i närheten av Helsingborg med svärfamiljen :D SÅ FULL dag!! Kram

2011-06-21 @ 17:06:15
URL: http://ceisabelle.blogspot.com/
Therese&William

Det ska bli jättemysigt, denna gången tar vi med halva hemmet så William kan sova gott ;)

2011-06-21 @ 21:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: