2011-06-20 ? 23:39:29

Maktlös


Oj nu var det ett väldans tag igen, har haft mycket att stå i med jobb och träffa kompisar, man måste leva också :)
Imorgon är jag ledig så då får det komma en längre uppdatering.

Jag sitter här med en inflammation i hälsenan vilket känns sådär, är ju inte superskönt om vi säger så. Dessutom har jag ett jobb där jag står upp hela dagarna på ett hårt stengolv. Inte den bästa kombinationen, men vad gör man.

Vi har också hittat en knöl på Jamies hals som en läkare ska titta på under onsdagen. Vi är jättenervösa och hoppas självklart det inte är något allvarligt. Min bebis! Känner mig maktlös!

Kommentarer
Veronica, mamma till Nim.

Hoppas det inte är något med Jamie!!! Kram

2011-06-21 @ 11:50:31
URL: http://attblifler.blogg.se/
Bella

Usch då inte kul något av de! Hoppas du blir bättre och att det inte är något allvarligt med Jamie :D Kram

2011-06-21 @ 13:24:51
URL: http://ceisabelle.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: