2011-06-10 ? 16:52:19

Studenten


Sitter på jobb nu, första dagen tillbaka efter att ha varit ledig i tio dagar (förutom ett litet gästspel i lördags). Känns väl sådär kan jag säga, är mycket hellre hemma med Jamie, nu vill jag vinna på Lotto så den drömmen kan bli sann. Aja, drömma kan man väl få göra?

Jamie har börjat vakna lite senare på morgnarna, vilket är mer än välkommet! Så istället för att vakna kl 4 brukar vi numera gå upp mellan 5 & 6, sovmorgon kallas det. Ja allt är relativt, eller hur? ;)

Morgonen spenderades släpandes mellan tvättstugan och lägenheten på både bebis och tvätt, däremellan hann vi med 1½ timmes utelek innan jag var tvungen att dra mig mot jobb. Ska bli skönt att komma hem ikväll till min stora kille och pussa på honom. Hann bara ses en snabbis eftersom han jobbade imorse och sen kom han hem och tog över Jamie så jag kunde cykla till jobb, vilket jag gjorde på 10minuter(!) Måste vara rekord, jag var ganska sen så jag öste på, ½mil på tio minuter, inte illa!

Nu är snart rasten slut så får återgå till mina plikter. Här är helt dött idag, studenterna firar utanför fönstrer och jag tänker mig tillbaka 6 år då jag själv tog studenten, ja, så länge sen var det! :)

Kommentarer
Tessie

6 år är väl inget, för mig var det 12 år sen! :-P

2011-06-10 @ 17:51:13
Veronica, mamma till Nim.

OJ! Vad tidigt han vaknar! Inatt sov Nim 20-7.30.. känns ju lyxigt :)

2011-06-10 @ 22:14:00
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: