2011-03-02 ? 07:30:08

Svårt att få tid....

Har varit ledig igår och har både idag och imorgon kvar ledigt. Igår var vi iväg på fika hos en av mammorna i mammagruppen, efter det hjälpte jag Sandra att packa upp och fixa lite smågrejjor i hennes nya lägenhet.

Livet flyter på, jobb går braaaa och det känns som jag hittat en bra balans redan. Visst blir jag extra trött när jag jobbat, det var ju trots allt ett tag sedan ;)

Igår blev Jamie 11 månader, men eftersom jag inte satt vid datan på nästan hela dagen igår så får det komma en lista senare idag.

Nu ska vi ha morgonmys :)



Kommentarer
eriika

men shit, en månad kvar tills han fyller 1, det är helt sjukt, jag minns de ju som att han föddes typ förra månaden :P

2011-03-02 @ 08:07:01
URL: http://headtrips.blogg.se/
Veronica, mamma till Nim.

Jadu vad tiden går.. snart ett år! Skönt att du verkar hittat balans redan =)) Det är ju en omställning till att gå tillbaka till arbete. Kram

2011-03-02 @ 10:08:52
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: