2011-03-21 ? 23:23:44

Ett år sedan


Ja, som sagt så flyttar vi om ca 3 veckor, så det är så himla svårt att hinna med allt. Packa, jobba och dessutom vara en pigg och glad mamma. Däeför har det varit väldigt glest här på sistonde, och kommer säkert inte bli mycket bättre förrän vi flyttat och kommit iordning. På allt detta håller jag dessutom på att planera inte ett, men två födelsedagskalas för Jamie.

Ja, för om 11 dagar fyller Jamie 1 år. För exakt ett år sedan idag skrev jag det här inlägget, inte visste jag då att jag skulle gå med sådana värkar ända tills lillkillen tittade ut den 1 april kl 06.27.



Så här såg magen ut, visst kan jag sakna den när jag sitter och tittar, men har honom mycket heller här ute hos oss!




Nu blev det iaf en riktigt uppdatering, men nu orkar jag inte mer! Nu ska jag snart lägga mig, jobb imorgon igen, fast träning innan dess!

Sov gott mina älsklingar :)
Kommentarer
Veronica, mamma till Nim.

Vilken liten mage du hade :))

Hoppas flytt och allt går bra. Stor kram

2011-03-22 @ 13:57:53
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: