2011-01-05 ? 14:51:33

Pyssel


Idag skulle jag och Jamie egentligen åkt till Mörarp, vi skulle ha fika med de andra mammorna och barnen hemma hos Tamara. Men när jag gick upp så snöade det, det blev bara värre och värre så det var lönlöst att ens tro att jag skulle kunna asa runt med vagnen. Jag måste verkligen skaffa körkort!!

Så istället fixade jag till en liten pysselstund till Jamie, så vi satt och målade lite. Jag gjorde fot och handavtryck av honom, som jag tänkte sätta upp i hans rum sen. Efter det fick han leka loss med lite färger, han älskar att se de olika färgerna så blandar han runt i dem och sen slår han på det så det skvätter färg överallt haha. Roligt var det iaf och det kändes som att J uppskattade det mer denna gången än sist.



Och eftersom fuji nu har ett erbjudande där man får 100 bilder gratis så har jag suttit och beställt lite foto.
Här kan du också beställa 100 bilder gratis

Kommentarer
Veronica

Fin han är! Rligt att kladda!



Lät ju inge vidare det där med din mens.. min första mens var också mkt, men inte alls sådär.. din stackare!



Nä jag längtar inte efter hörntänderna jag heller..



Ha en bra dag, kram

2011-01-05 @ 15:13:37
URL: http://attblifler.blogg.se/
Ann

Vad duktigt av dig att låta J leka av sig sådär, jag får typ panik när det är mat överallt,d et räcker för mig hihihi. Tavlorna är gjorda med stämplar från Panduro. Finns ett helt alfabet i typ plast som man köper ihop och kostar typ 70 kr eller nåt.

2011-01-05 @ 22:49:29
URL: http://lillafoten.blogspot.com
Farre

Jag beställde precis mina bilder.,.. Hade inte ens vetat om du inte skrivit här. Så nu kom jag billigare undan.. tack så mycket sandra...

2011-01-06 @ 18:15:19
URL: http://farelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: