2011-01-18 ? 20:21:56

Minus



Jag har inte velat säga något innan eftersom jag har försökt länge men ramlat av hästen ett flertall gånger. Men jag har slutat med godis (ja, igen haha) och äter nyttigt, mindre kolhydrater och relativt kalorisnålt. Idag är 6e dagen och därför känner jag att jag kan "våga" säga något och så hoppas vi att jag slipper återfall haha.

Igår morse vägde jag mig och hade gått ner 4kg på 1 veckan, så är väldigt nöjd. Det var nere på 5kg under veckans gång, men det kom tillbaka igen trots att jag inte fuskat, aja inte hela världen.

Jag hoppas nu bara att jag kan hålla detta!


Kommentarer
Nina, ensamstående mamma till Liam

Tack :) Ja det är jättekul när man ser minus på vågen! Och jag ser att det går väldigt bra för dig med!! Grattis :)

2011-01-18 @ 21:10:36
URL: http://nninaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: