2011-01-18 ? 20:16:26

Handla


Idag skulle vi har varit på både öppna förskolan och babysim. Men mamma ringde och frågade om vi skulle med och handla och eftersom vi inte har bil så är det så skönt att få hjälp att storhandla, så det blev det istället. Fick tag på en massa. Hittade dessutom ett super-klipp på ICA maxi. Det var ett fleecefodrat regnställ, fast i tjockare material, jättefint! Det hade kostat 399:- men var på rea för 299:-, sen var det dessutom halva reapriset så fick detta setet för 150:- hur jäkla billigt är inte det? Det är i storlek 86/92, så lär passa bra till hösten innan det blir för kallt för overall, Någon har tagit batterierna ur min kamera så har inte kunnat fota, men det kommer imorgon.

Efter vi handlade hämtade jag träningsväskan och så passade mamma Jamie medans jag stack till gymmet. Körde väldigt hårt idag och höll på i 1h och 45min, så nu är jag lagom trött.

Jamie har nyss somnat och nu ska vi snart se en film innan vi går och lägger oss.



Kommentarer
Veronica

Tack :) Hopas inte heller vi blir sjuka!



Nim börjar med sina 86/92 kläder NU.. hua.. :P



Vad duktig du varit, grattis!

2011-01-18 @ 22:30:39
URL: http://attblifler.blogg.se/
Carro

Åh vad söt :)

2011-01-19 @ 21:13:29
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: