2011-02-08 ? 23:39:38

Krya på mig


Idag har jag inte varit så pigg, har haft jätteont i halsen och känt mig allmänt slö. Förhoppningsvis är det bara något endags grej så att jag slipper bli sjuk. Så det har inte hänt mycket här hemma idag. Jag städade och nu ikväll har jag lagt ut lite av Jamie's urvuxna kläder på tradera. Om ni vill kika så finns dom här.

Jag måste få tummen ur och fotografera och lägga ut alla möbler på blocket. Vi vill sälja en hel del av våra möbler för att köpa nya nu när vi flyttar, det kommer gå så snabbt dit, så försöker vara organiserad. Hade tänkt börja packa sånt som man inte använder snart, så är det gjort. Ska ta och rensa bland allt också så man inte tar med sig saker som man ändå inte använder.

Har faktiskt inte något alls planerat för resten av veckan, känns skönt. Annars har man alldeles för mycket planer och får inte chans att bara ta det lugnt. Nu börjar jag ju snart jobba igen så därför ska jag ta vara på min tid jag har kvar tills dess.

Sitter och försöka komma på något vettigt att skriva, men det är helt tomt. Så jag säger bara god natt och återkommer imorgon :)



Min glada skitunge

Kommentarer
Veronica, mamma till Nim

Ja ibland blir man förvånad på maxi. Och bra priser har de också :) KRYA på dig stumpan!

2011-02-09 @ 09:56:40
URL: http://attblifler.blogg.se/
Carro

Jo jag vet, det är ju jätte kul :) Det är så himla litet utbud på babykläderna, så trist :P alla bebisar har ju nästan likadana kläder.



Jag var in på H&M idag och kikade efter dom här t-shirtarna men dom hade inte fått in dom randiga, dom tyckte jag nästan var finast :) Ska kolla igen om några dagar då ska han få nån =) Nog för att Neo fortfarande har 74-80 men han kan växa i :) haha

2011-02-09 @ 20:15:26
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: