2011-02-03 ? 09:48:29

En ny dag


Godmorgon snyggingar! Jag är nyss uppstigen eftersom kära sambon tog morgonen. Det är så skönt att kunna få sova tills man vaknar av sig själv.

Nu får ni lägga manken till! Av 10 som besökt bloggen hittills idag så har endast 3 (thanks honeys!) berättat vilka de är. Det tar inte så lång tid att lämna några rader, man kan vara anonym det gör inget. Så kom igen nu!

Idag har vi inget alls planerat under dagen, så jag ska försöka rensa i våra garderober och sen slänga ut dom på blocket. I nya lägenheten finns där nämligen två klädkammare, lyx! Så då kanske vi kan tjäna en slant på våra skjutdörrs garderober istället.

Ikväll ska jag ut på middag med de andra mammorna i mammagruppen, det blir bestämt ett glas vin för min del!
Ska bli kul att träffas utan de små och kunna prata och ha trevligt.
Kommentarer
Meya & Frank

Va du glad att han inte öppnar alla skåp och drar ut allt. Frank gör det varje dag, 50 gånger om dagen. Jag städar ungefär oavbrutet haha. Han tycker det är skit kul...



Du kan skaffa peruk till Jamie, haha, så jävla coolt!

2011-02-03 @ 11:23:35
URL: http://giveallmysecretsaway.blogg.se/
Therese

MEN Sandra.. vi som skulle dricka vin ikväll! Nu hade jag ju fixat chaufför och allt, svikare ;)

2011-02-03 @ 14:22:47
Carro

Han äter frukost, antingen 250 ml välling eller 2 portioner gröt, ca 4 timmar senare äter han lunch, en stor burk och lite fruktpure, mellis-alltid olika, fruktpure yoghurt, rån, banan osv sen middag, samma som lunch och sen vällingen på kvällen :)



Tack så mycket :)

2011-02-03 @ 19:31:12
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Carro

Okej, ja jag ska kolla på dom där rutinerna :) Grejen är att Neo kan inte äta mellis mellan frukost och lunch för då äter han inte nå lunch. Men jag fick tipset om att man kan ge 1års vällingen, Neo är ju ändå 10½ månad så. Och det är tydligen ingen skillnad på dom förutom att 1års vällingen har 3 olika sädesslag som mättar bättre =)

2011-02-03 @ 20:18:04
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Carro

Ja, jag får se. Natten inatt gick ju faktist bra, han sov ju hela natten, får se denna natt om den också går bra, det kanske bara var nå nån period eller så :p



Ja men detsamma hurru kramar :)

2011-02-03 @ 20:24:11
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Veronica, mamma till Nim.

Har fått lite olika bud, men då vet jag :) hihi



Kramis

2011-02-03 @ 21:48:56
URL: http://attblifler.blogg.se/
Mikaela

Men åh vad roligt med ny lägenhet! Jag blir alltid pepp när folk ska flytta, haha. Och lyxigt med klädkammare :)

Jag kan ju svara på "Vem är du?" här om det är ok. Jag trooor du vet vem jag är men ;) Jag är 21, bor i en liten stad mitt i Sverige, Härnösand. Och jag minns inte vart jag hittade din blogg? Du kanske hittade mig, who knows :D

2011-02-04 @ 00:47:01
URL: http://mickis.org
Hanna

Jag läser din blogg ibland då din son är lika gammal som min dotter, läste när du var gravid också. Tycker du är duktig som säljer av gamla prylar, jobbar och tränar. Du verkar vara en snäll o positiv tjej. Jag är 30 år, bor i Sthlm. Jag har en blogg, men den är låst, inte så intressant, skriver om mammalivet & hur det är att ha en mycket svårt sjuk pappa.

2011-02-04 @ 07:58:05
Hanna

Jag läser din blogg ibland då din son är lika gammal som min dotter, läste när du var gravid också. Tycker du är duktig som säljer av gamla prylar, jobbar och tränar. Du verkar vara en snäll o positiv tjej. Jag är 30 år, bor i Sthlm. Jag har en blogg, men den är låst, inte så intressant, skriver om mammalivet & hur det är att ha en mycket svårt sjuk pappa.

2011-02-04 @ 07:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: