2010-09-20 ? 09:59:38

Vägning och mätning - vecka 5



Som väntat har jag gått upp 1kg denna veckan. Jag har fuskat nästan varje dag och inte alls skött maten (har inte ätit). Det är så lätt att falla tillbaka i gamla mönster. Men jag ger inte upp hoppet, denna veckan är det på det igen!!

Vikt: 89kg

Mått:
Byst: 109cm (+-0)
Midja (där magen är som tjockast): 111cm (+-0)
Midja (där magen är som smalast): 85cm (-1cm)
Stuss: 111cm (+-0)
Lår: 64cm (+-0)
Arm: 33cm (+-0cm)

Jag har dock förlorat 1cm, så jag hoppas att vikten bara är vätska.
Vi får se nästa måndag :)
Kommentarer
J U L I E

Åh vad trist att det blev så "dåliga" resultat på veckans vägning och mätning men det är som du skriver att du visste nästan att det skulle bli så med allt snacksande. Hoppas på bättre resultat för dig nästa vecka!!!



SV: Jaa hon har blivit rätt bra på att sitta. Ibland tappar hon dock balansen och faller på sidan haha... Som en timmerstock! :D



2010-09-20 @ 11:49:48
URL: http://juulieee.blogg.se/
Emma

Aj då :/ Nåja du får köra på denna veckan :)

2010-09-20 @ 13:48:19
URL: http://nutiopa.blogg.se/
Alexandra -mamma till Leia

Heja dig! Fastän det gått back. Jag har oxå fuskat så himla mycket på sistonde. :/ Men men.

Borde börja mäta mig oxå. Och bli bättre på det där med mat o träning ;) Skulle springa idag.. och i helgen. Men har det inte varit dåligt väder så har jag varit så trött.

Såg att du hade tagit kort på dig med (och dessutom lagt ut). Tycker jag är bra gjort av dig. Att du är så modig. Kanske låter konstigt för dig, men jag har sjuk komplex för min kropp - hade inte vågat! Du är så himla duktig och modig som gör det tycker jag! :)



Heja dig! KRAM

2010-09-20 @ 17:49:07
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: