2010-09-06 ? 09:55:49

Vägning och mätning - vecka 3


Jaha då var det vägning igen, har inte gått ner något denna veckan heller.
Vad fan är det här?! :P

Vikt: 90kg

Mått:
Byst: 109cm (-2cm)
Midja (där magen är som tjockast): 111cm (-2cm)
Midja, (där det är som smalast): 87cm (-2cm)
Stuss: 111cm (-2cm)
Lår: 64 cm (+- 0)
Arm: 34cm (+-0cm)

Totalt - 9cm

Så vikten är densamma men har förlorat ytterliggare 9cm.
Totalen ligger nu på -3kg och -36cm på 3 veckor.

Jaha då får vi väl se om vågen rör sig tills nästa vecka istället. Vet inte varför den inte rör på sig....
Har legat lågt på kaloriintag och tränat. Kanske har blivit en chock för kroppen med denna bra mat och motion och det är därför det står still. Aja, jag får väl vara glad för de 9 cm iaf :)

Vecka 4 - here I come!
Kommentarer
Sophie

Duktig du är! Titta på dina siffror och strunta i vågen! Du går ju ner jätte mycket i cm istället och de kommer märkas på kläderna! Och i kroppen. Vågen kommer sjunka för eller senare :)



Tack vare dig har du gett mig lite fart, så nu kör jag med träning 5 dagar i veckan och ändrat kosten. Så tack! Behövde lite inspiration! Nu hoppas jag de visar sig i kläderna om nån vecka. :)

2010-09-06 @ 11:54:20
URL: http://ljuvt.blogspot.com
Alexandra -mamma till Leia

Hej gumman.

När man går ner mycket i vikt, så tar kroppen tillslut en paus i att förlora energi för att vila! Det är fullt normalt och det kommer snart att gå åt rätt håll igen :)

Kraaaam

2010-09-06 @ 12:00:24
URL: http://triquetra.blogg.se/
Soppe - Nicole's morsa

Som alexandra skrev så brukar kroppen pausa, huvudsaken är ju att det syns på måttbandet & att du mår bra av att träna & äta nyttigt! :) Vet du att jag blir så inspirerad av dig, när jag ser dina resultat tänker jag, Jag kan också! Du är svin duktig :)

2010-09-06 @ 13:08:37
URL: http://sbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: