2010-09-08 ? 10:36:28

Orolig natt



Jag var i säng kl 21.57, det är det tidigaste på väääääldigt länge. Blev dock inte mycket sömn.
Jamie låg och vred och vände på sig hela natten och sov allmänt oroligt. Vet inte hur många gånger jag har vaknat och stoppat in napp eller buffat eller gett mat. Jag är inte utvilad med andra ord... :S

Ikväll blir det träning, skulle tränat på dagen nu också men orkar inte, är så trött efter natten.
Så jag ska bara slappa och mysa med J tills Oliver kommer hem och jag ska cykla till gymmet.

Min kropp fick sig nog en rejäl träning igår vid simningen, har rejäl träningsvärk i korsryggen. Trodde jag skulle ha träningsvärk i armarna eller axlarna, men icke.

Nej nu ska jag käka frukost
Kommentarer
Carro

Jo det är skönt :) haha ne det gör han inte, den stod öppen och så tror jag David har något med det där å göra, jag kom in och då stod han där :p haha

2010-09-08 @ 11:26:35
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Ann

Alltså gud vad duktig du är som tränar hela tiden, och allsidigt dessutom. Frank är som Jamie har börjat sova oroligt och vägrar sova fast han är supertrött.

2010-09-08 @ 21:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: