2010-09-06 ? 00:31:26

Mitt liv till salu


Har spenderat hela kvällen med att lägga in nya annonser på Tradera. Tänkte bli av med lite saker man inte använder och förhoppningsvis tjäna lite småpengar :)

Imorgon är det måndag och det betyder invägning. Har smygvägt mig och vid de tillfällena har jag inte gått ner något alls, så vi får väl se hur det går imorgon bitti. Så länge jag inte har gått upp blir jag glad iaf.
Jag vet inte hur jag ska hitta en bra balans mellan träning, mat och att faktiskt kunna unna mig lite också.
Jag kan ju inte leva på enbart nyttig mat och sallad hela tiden. Jag måste ju faktiskt få äta det jag gillar och tycker om, vilket i mitt fall är godis! Jag måste bara lära mig att rätt mängder av det. I fredags unnade jag mig ett kexchoklad, helt okej. Men i lördags blev det 2 och idag 1. Ja visst det är okej att äta ibland, men kanske en gång i veckan eller nått. Vi får se hur det går. Jag har iaf inte översitigit 1500kcal om dagen efter träning, så ligger ju inte så högt om man ser på det viset.

Imorgon ska vi även till BVC; har inte varit där sen första veckan i augusti, så det ska bli spännande! Jag anar faktiskt att det blir 5månaders vaccinet imorgon också, jag hoppas det för jag har bett Oliver att följa med. Jag vill inte vara ensam denna gången också när han blir så ledsen, mitt mammahjärta går i tusen bitar!

Annars är det en fullspäckad vecka:

Måndag: BVC och besök
Tisdag: Mammagympa + träning (promenad eller simning)
Onsdag: Mammafika + step klass på kvällen
Torsdag: Babysim + promenad + step klass
Fredag: Jobba + cykla 30 min
Lördag: Jobba + cykla 30 min
Söndag: Vila


Hade ju glömt att jag skulle jobba tills jag skrev in detta schemat, tur jag kom på det. Jag ska hoppa in två dagar då en kollega ska vara ledig. Sen i oktober kommer jag att börja jobba varan lördag. Bara för att spara dagarna lite längre.

Nu är det sent, men tänkte ändå plocka undan det värsta här hemma innan jag går och lägger mig.
Hoppas ni alla har haft en bra helg!
Kommentarer
mikaela

svar: haha japp :D är man nörd så är man! blir dock inte lika mycket nördande nu när alexis finns, såklart. så bebis är ju himla bra för hälsan :D



tur att dom bara är ledsa en litenliten stund och att dom glömmer det snabbt :)



vad ska du jobba med?

2010-09-06 @ 00:55:17
URL: http://pickadoll.org
J U L I E

sicken fart och fläkt det är på dig gumman :)

2010-09-06 @ 01:05:53
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: