2010-09-07 ? 15:14:11

Im a supermodel you know what I mean


Efter vår lilla nap innan så märkte Jamie att katten hade lagt sig hos honom, han älskar katterna!
Särskilt fascinerad är han utav deras svansar.

Mamma får jag klappa?

 

Med posten idag kom även alla jackorna som jag vunnit på Tradera. Alla var jättefina och han fick prova dem.

 

 

 

Haha vilken liten cooling han är! Jeansjackan var stl 74 och den bruna jackan stl68, är riktigt nöjd med dem!



Jag beställde även hem lite kläder från Lindex innan i stl74. Jag köpte 3 par veloubyxor och 3 bodies och det skickas till butiken här i stan så frakten blir gratis. Allt som allt betalade jag 305:-
Kommentarer
Soppe - Nicole's morsa

Taaack, det hoppas jag med! :) hejja oss!

2010-09-07 @ 17:33:35
URL: http://sbergdahl.blogg.se/
Mamma till Nim ♥

Åh vad fina kläderna var :)



Nim är också rätt kinkig. Svårsövd som bara den. Idag har han sovit 45 minuter på 12 timmar.. astrött men vägrar sova.



Jag vet inte vad Nim väger nu, kanske 8100? Vi får se den 29:e :) Jamie då?



Kramis

2010-09-07 @ 21:35:54
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: