2010-09-29 ? 22:02:33

Helt slut!


Huja vilken dag! Vaknade runt 8 då Oliver kom in med Jamie, vi låg och lekte i sängen i en haltimme sen somnade J och jag gick upp och duschade. Först stack vi iväg på mammafika på ett inte så barn-vänligt fik. Blir nog inte samma igen nästa gång.
Vi fikade och tog sen en kort promenad, jag avvek ganska snabbt då jag skulle möta upp med Charlotte och hennes söta dotter Olivia, hon är 13 månader. Vi gick och handlade lunch, jag köpte en riktigt god kycklingsallad, var sugen på en varm panini men tog en nyttig sallad istället. Vi gick hem till henne och käkade och sen gick vi på en timmes promenad innan jag skulle ta bussen hem för att gå på BVC.

Väl på BVC så var dom försenade (det var läkarkontroller idag) så isället för 16.15 så kom jag nog in 16.45. Men träffade en tjej i väntrummet med en son några dagar äldre än Jamie, så dom lekte lite och vi satt och pratade medans vi väntade. Vi kom iaf in till slut och doktorn godkände Jamie. Vi vägde och mätte Jamie sen och han är nu uppe i 8435gr, vilket betyder en viktökning på 490gr på 23 dagar, inte illa! :)
Lång var han också, 69,5cm nu.

Efter BVC gick vi hem och lekte lite och Jamie fick sin kvällsgröt. Jag har byta om innan O kom hem och då skulle jag cykla iväg och träna. Hade en sån otrolig träninsvärk efter gårdagens DUNDERpass! Jag kunde knappt gå! Men de säger ju att träningsvärken blir bättre om man tränar, så jag försökte, det gick hur bra som helst, så jag är glad att jag stack dit!

Först nu på hela dagen har jag kunnat sitta ner och andas lite. När jag kom hem efter träningen slängde jag ihop en sallad av vad som fanns i kylen (huvudsallat,gurka,tomat,paprika,champinjoner,fetaost och sockerärter) till det åt jag lite rökt skinka.

Nu sitter jag här helt slutkörd och ska snart hoppa in i sängen. Men tänkte att jag fick göra lite längre blogginlägg än en massa mobilbloggningar!

Hoppas ni haft en fantastisk dag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: