2010-09-27 ? 10:41:40

Fullspäckad vecka


Så här ser mitt träningsschema ut denna veckan.

Måndag:
Promenera 6km till babysång
Tisdag:
09.00: Mammagympa 17.00: skivstång- step
Onsdag:
Step 1
Torsdag:
13.30: Babysim 19.00: Step 2
Fredag:
Gym(?)
Lördag:
Vila
Söndag:
Step 2



Jag funderar på att utöka mitt träningskort så att att jag får använda gymet också. Jag tycker det är otroligt tråkigt, men känns som det är nödvändigt om jag ska få en vältränad kropp allround. Jag har varit och pratat med Friskis&Svettis om det och jag fick ett bra pris på 450:- (engångskostnad) för att utöka mitt kort så det fungerar på allt. Jag betalar just nu 280kr i månaden, så tycker det är ett bra pris, mitt kort gäller då till juni 2011

Annars känns det som att jag har fullt upp denna veckan.

Måndag:
Babysång, promenad
Tisdag:
Mammagympa, Öppna förskolan & SkivstångStep
Onsdag:
Mammafika, träffa Charlotte och hennes dotter Olivia, BVC, Step 1
Torsdag:
Babysim (Sandra & Malin ska med), Step 2
Fredag:
Gym och kanske träffa en kompis
Lördag:
Jag och Oliver ska ha en Date-night med rastaurangbesök och bio. Mamma ska vara barnvakt åt Jamie.
Söndag:
Step 2



Fullt ös!!
Kommentarer
J U L I E

Verkar som en toppenplanering gumman!! Kämpa kämpa men tänk på att kroppen behöver vila efter 2 dagars träning för annars återhämtar den sig inte... ;) när jag återhämtade mig gick jag ner 4 kg på mina 2 veckor utan träning :D

2010-09-27 @ 14:34:59
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: