2010-09-30 ? 12:14:51

En hel natt


Åh vilken underbar natt! Jag kom i säng vid 22.30 och däckade ganska snabbt.
Jamie hade sovit sedan 19 och när jag vaknade första (och enda gången) för att stoppa in hans napp och såg att klockan var 3.15 blev jag väldigt glad. Han somnade snabbt om och vaknade sen strax efter 4 då O tog upp honom. Jag somnade om tills kl var halv 8 då O lämnade J till mig och sen sov vi vidare till klockan var 9.45, underbart!

Nu har jag hunnit städa och spenderat 30 min med att försöka få J att sova. Han har riktigt ont i munnen nu, den vänstra nedertanden kommer närsom, man ser den och det är superhårt där. Så idag har han fått alvedon 2 ggr och vågar nog inte gå hemifrån utan den. Stackar min lilla kille!!

Nu ska jag packa klart väskan inför babysimet och sen hoppa in i duschen.
Kommentarer
Alexandra -mamma till Leia

naw. lill killen då! Vi va på babysim ikväll oxå. :) Leia ÄLSKAR det så himla mycket.

2010-09-30 @ 20:29:05
URL: http://triquetra.blogg.se/
Carro

Jo jag vet, han är jätte duktig :) Nää vi har inte gjort nå speciellt faktist, hjälpte till å trycka på hans fötter när han inte kunde ta sig fram. Då kom han ju på att han måste använda fötterna för att ta sig fram, men jag vet inte om det hade så stor betydelse :)



Jo sådär är Neo också, är han jätte trött ramlar han direkt men annars sitter han jätte bra :)



Åh vad skönt att tanden struckit fram nu,hoppas han inte har ont nåmer, Neo har inte fått nå tänder ännu, inte ens en början till nån, tror jag.. Det var några dagar sen jag ens kollade :) Då såg jag inte ens en "bulle".



Jo allt är bara bra här, hoppas allt är bra med er också :) Kramar från oss :)

2010-09-30 @ 21:26:24
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Ann

Ja man bara ringer de dagis man är intresserad av. De har lite olika men oftast har de gemensamma visningar så då föreslår de ett datum. Om de har en hemsida kan det stå där.

2010-10-01 @ 09:01:14
Veronica, mamma till Nim ♥

Åh vilket lyx :))

Vill också ha en sådan skön natt ;)

2010-10-01 @ 14:08:44
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: