2010-09-06 ? 20:12:48

Dagens middag :)

dsc01224 (MMS)

Dagens middag :)

Kommentarer
Sara - Ensamstående mamma

Ja absolut, det håller jag med om.. Jag började med grönsaker tidigt till Jonah, alla möjliga, just för att jag vill inte att han ska rata det när han blev äldre. Och det verkar ha gett resultat också :)



Sen är det viktigt att låta barnen vara en del av matlagningen, så dom får intresse för maten och känner att dom själva har hjälpt till och blir stolta :) Jonah brukar ofta stå på en stol brevid spisen när jag lagar mat.. Han får en skärbräda och en vanlig matkniv (som man använder när man äter alltså) och så får han stå på stolen och skära t.ex lite korv om vi ska äta det, osv.

2010-09-06 @ 20:26:43
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: