2010-09-26 ? 21:09:33

Äventyr



Jag gick och la mig tidigt igår kväll eftersom jag inte mådde bra. kl 22.30 låg jag i sängen, men tror inte jag somnade förrän runt 3 inatt. Jag låg och vred och vände på mig, hostade, gick upp och tog medicin, drack vatten, la mig igen. Så himla drygt när man är trött men inte kan sova. Oliver tog Jamie imorse som vanligt så jag sov ända till kl 10.

Vid halv 12 kom min bror hit, då hade jag precis städat färdigt. Vi fixade till oss och stack till toys r us, där jag ville titta på Fischer prize lär-valpen. Det slutade med att Jocke köpte den till Jamie, så glada vi blev! Jag köpte en "trämolekyl" till honom också.





Efter det gick vi in på Väla och käkade lunch och Jamie fick lite gröt. När vi var mätta och nöjda smet vi in på IKEA då jag behövde lite saker därifrån.


Jamie passade på att provligga sängar



Hann även med en snabb runda in på babyland där jag köpte ett par nya badbyxor till J eftersom han vuxit ur sina andra. Köpte fler bambino skedar också, gillar de bäst!


När vi kom hem sov han i nästan 2 timmar, helt utslagen min lilla man!
När han vaknade fick han gröt och sen lekte vi med lär-valpen som genast blev en hit!
Sen var det dags för bad och mys innan han skulle sova.




Tack brorsan för en trevlig dag! :)

Kommentarer
dana

vad roligt att ni köpte den fisher price puppy till Jamie, jacob vill den oxa köpa till Paul men hittills lyckades han inte... tror nämligen att jacob lekar med den mer än Paul hehe

2010-09-27 @ 09:43:34
-Malin & Ella ♥

Hihi, den hunden är för rolig. Den skall Ella också få.

Vad tycker Jamie om den?

Va snällt att ni fick den :)

2010-09-27 @ 18:34:29
URL: http://malinochella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: