2010-10-18 ? 12:22:06

Veckoschema - Vecka 10



Så nu har jag suttit och knåpat ihop mitt veckoschema. Ska försöka att verkligen följa till punkt och pricka!

Måndag
Frukost: Grekisk yoghurt med honung och pecannötter
Mellanmål1: 1 kokt ägg
Lunch: Sallad
Mellanmål2: 2 riskakor med smör
Middag: Bönsallad med tacofärs

Träning: Promenad/vila

Tisdag
Frukost: Äggröra med tomat och svamp
Mellanmål1: keso med kanel & äpple
Lunch: Bönsallad med tacofärs
Mellanmål2: Päron
Middag: Zucchini & auberginelasagne + sallad

Träning: 10.00: Mamma-core 19.15: Skivstång

Onsdag
Frukost: Havregrynsgröt
Mellanmål1: 2 clementiner
Lunch: Zucchini & auberginelasagne + sallad
Mellanmål2: Grekisk yoghurt + kardemumma
Middag: Lax med sparris/broccoli/sockerärter

Träning: Step

Torsdag
Frukost: Äggröra med tomat och svamp
Mellanmål1: 2 riskakor med smör
Lunch: Bönsallad och kycklingfilé
Mellanmål2: yoghurt med kanel
Middag: Färsbiffar med blomkålsgratäng + sallad

Träning: Step

Fredag
Frukost: 2 riskakor + 1 kokt ägg
Mellanmål1: avokado + hemlagad räkröra
Lunch: Bönsallad och kycklingfilé
Mellanmål2: avokado + hemlagad räkröra
Middag: kycklingwok

Träning: Promenad/vila

Lördag
Frukost: Havregrynsgröt
Mellanmål1: keso, äpple & kanel
Lunch: Lax och sockerärter
Mellanmål2: Päron
Middag: mozarellafylld färsbiff + sallad

Träning: Step

Söndag
Frukost: Äggröra med tomat och svamp
Mellanmål1: Yoghurt med kanel
Lunch: mozarellafylld biff + sallad
Mellanmål2: Päron
Middag: Kycklingfilé med ugnsröstade grönsaker

Träning: Vila




Vad tycks?

Kommentarer
Ida

Du är jätteduktig som tränar så! Jag fattar inte hur du hinner?!

2010-10-18 @ 12:53:39
URL: http://trolltoka.blogg.se/
Mikaela

Har du testat kvarg/kesella som jag kommenterade om i ett tidigare inlägg om mat? Proteinrikt och åh så gott!



Allt på schemat är gott men Kycklingfilé med ugnsröstade grönsaker är ju supermumma. Jag borde också göra ett matschema så att jag äter nån jävla gång. Haha. Kan gå en hel dag och tro att jag ätit även fast jag inte har det. Det gäller ju att man ska ställa sig och laga mat, också! Hur hinner du? Så fort Alexis sover, dvs 2-4h på dagen så är det alltid en massa annat att göra. Något tips? Förutom gåstol! För det ska vi köpa så fort vi har råd. :)



Peppbomb till dig!



2010-10-18 @ 18:36:18
URL: http://pickadoll.org
Veronica, mamma till NIM.

Duktiga du! Hoppas det går bra! Bara borsta av dig nedslagen från denna veckan och fokusera på nästa :) Jag hejjar på dig iaf :) kram

2010-10-18 @ 23:19:58
URL: http://attblifler.blogg.se/
Sandra A

Du är duktig, gumman! Håller tummarna för dig =)

2010-10-19 @ 09:30:52
URL: http://zazzzzy.blogg.se/
Alexandra -mamma till Leia

Va hungrig jag blev nu! Massa goa rätter ju!

2010-10-19 @ 11:52:49
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: