2010-10-22 ? 23:49:24

Tv



Då sitter man här själv igen. Jag blir alltid piggast framåt kvälle, har försökt att vända på dygnet men går inte så bra! Jag har iaf turean att det är helg nu så då kan man sova lite längre.

Jag såg senaste avsnittet av Greys, Vampire Diaries & Cougar Town. Sitter och fixat lite One tree hill nu, har inte sett det på jättelänge! Oliver gick in och la sig för en liten stund sen, han nickade av i soffan hela tiden haha. Det regnar ute och jag älskar att sitta och lyssna på ljudet av regn. Särskilt med altandörren öppen, låter så himla mysigt. Nu fattar det bara lite åska också så hade mysfaktorn varit på topp.

Det blev ingen lasagne innan, orkade inte ställa mig och göra det. Så det blev en bönsallad med tacofärs igen, snabbt, lätt och gott! Fruktsallad till efterrätt. Så lasagnen sparar vi till imorgon.
Just fasen, kom nyss på att jag ska träna kl 11 imorgon, bäst att ställa alarmet nu så jag inte glömmer det sen.
Behöver väl gå upp halv 10 om jag ska hinna käka frukost och duscha innan jag cyklar.
Så då får grabbarna morgonen för sig själva, de uppskattas säkerligen.

Nej nu var One tree hill färdigt, ett avsnitt sen blir det sängen.
God natt!
Kommentarer
Carro

Hehe, ja men eller hur, Neo tyckte den var jätte kul också, ska lägga upp nå roliga bilder på honom nu så ska du få se vad jag menar :p

2010-10-23 @ 10:17:24
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Mikaela

Hur gör du den där omtalade bönsalladen? Jag gillar ju bönor.. och tacofärs :D



Och regn är ju det bästa som finns :) I alla fall om man är inomhus. Eller på sommaren då man är ute och det är varmt och skönt.



Såg senaste OTH igår, haha. Så bradåligt (bra ord;) avsnitt med Halloween-tema :)

2010-10-23 @ 15:46:17
URL: http://pickadoll.org
Veronica

Hej stumpan, länge sedan du bloggade. Hoppas allt är bra! Jackan köpte jag på H&M för 150 kr ( halva priset så jag slog till direkt).. o för det priset så gör det ju inget om han inte skulle kunna ha den. Men jag chansade på 86.. han har ju snart 80.. och fortare får han inte växa :P Kram

2010-10-28 @ 23:35:24
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: