2010-10-22 ? 05:31:01

Tidig morgon


Jamie vaknade tjugo över 4, försökte få honom att somna om igen, men lyckades inte. Eftersom jag var ganska vaken och Oliver sov så sött så tog jag morgonen också, för första gången på länge. Tjugo i 5 gick vi upp och jag har hunnit både diska och rymma undan och gett Jamie morgonvällingen.
Nu ligger han här på en filt och leker den lilla sötnosen!

Idag har vi inget inplanerat, känns hur skönt som helst! Har faktiskt bara varit på Öppna förskolan och babysimningen denna veckan, orkade inget annat. Kände bara för att vara hemma och njuta av min son istället för att fara runt på en massa aktiviteter. KÄnns som om jag borde göra så typ varannan vecka eller så. Ibland så far man bara runt och gör saker som ska vara för Jamie, men det känns som om man inte har tid för honom. Jag vill kunne ge han all min uppmärksamhet och ibland är det superskönt att bara sitta rätt upp och ner och leka.

Ojdå, nu var han visst inte så nöjd med att ligga där själv längre!


Halvbra bild i mörkret så här på morgon/natt kvisten! ;)
Kommentarer
Cornelia

Och jag som gnäller när Leon gör morgon kl 7. Det får jag nog sluta med. Läste att Jamie sov längre igår - skönt för er! Hoppas att det vänder så att J inte är ett sånt barn som alltid kommer vakna vid 4, oavsett om det är dagis eller helg ;)



Vad gäller tävlingen så har du nog väldigt goda chanser att vinna då det än så länge bara är du som är med och tävlar ;p Mina läsare verkar inte så tävlingssugna.

Tyvärr så har jag 6- månaders läkarkontrollen på måndag och har för mig att den var kl 14. Så någon babysång blir det inte - tyvärr! :/ Har ju missat flera ggr nu..

2010-10-22 @ 09:07:54
URL: http://corneliahbg.blogg.se/
Veronica, mamma till Nim.

Godmorgon!

Men usch vad tidigt. Nim väckte iaf mig 20 över åtta. Tack för det :)



Jag gick med i en bokklubb, Svalan tror jag den heter. Så fick jag välja två böcker och en premie för 49 kr (portot). Och så behöver man bara köpa en eller två böcker till för minst 69 kr innan man får gå ur. Böcker lär ju gå åt nu när man har barn så jag slog till :) Mattan är verkligen superfin! Du kan säkert kika på svalan.se eller något sådant. Kramis

2010-10-22 @ 09:50:56
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: