2010-10-07 ? 16:04:00

Tävla om välling!



Var iväg och hämtade mitt paket ifrån Buzzador innan idag. Denna gången innehöll det 25 portionsförpackningar av Nestlés GodNatt Milda Havrevälling. Vi använder redan den här hemma, men alltid skoj med mer, gratis dessutom!

I samma anda som Veronica tänkte jag lotta ut 4 engångsförpackningar var till 2 personer.



Tävlingsregler

1. Berätta om tävlingen i din blogg (om du har någon) och länka till mig. Det går bra att använda bilden ovanför.
(Glöm inte att kommentera här i inlägget och skicka med länk till er blogg när ni tipsat om tävlingen)

2. När du provat vällingen måste du maila mig och berätta vad du och ditt barn tyckte om den.


Tävlingen pågår tills på söndag kväll så passa på att prova GodNatt vällingen helt gratis, jag står för frakten!





Vill du också bli en buzzador? Klicka in här och registrera dig, det går snabbt!

Kommentarer
Cornelia

Jag är gärna med i tävlingen! Kan var lämpligt då Leon snart blir 6 månader och det börjar bli dags för att introducera vällingen :)

2010-10-07 @ 16:34:48
URL: http://corneliahbg.blogg.se/
Alexandra -mamma till Leia

Jag är med!!!

2010-10-09 @ 10:07:50
URL: http://triquetra.blogg.se/
Emma

Jag fick ett prov på den vällingen hem i brevlådan och testade att ge Leija igår kväll. Hon bara SÖÖÖG i sig! Smaskade och var helt ivrig. Så jag tror nog jag måste köpa lite välling till henne :)

2010-10-12 @ 18:28:43
URL: http://nutiopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: