2010-10-21 ? 11:32:29

Sömntutor



Jag och Oliver påbörjade en film igårkväll, men jag var supertrött och han slumrade till hela tiden så vi bestämde oss för att gå och lägga oss istället. Vi var i säng kl 23 och jag somnade inom loppet av 5 minuter!  Kl 1 vaknade J till så var uppe och gav honom nappen och han somnade snabbt om. Tjugo över 4 vaknade han till igen, men somnade om lika fort igen. Oliver behövde inte gå upp med honom förrän halv 7! Det måste vara rekord nu på senare tid. Så alla var glada och nöjda, jag och J gick inte upp igen förrän halv 10 (Oliver hade lagt honom vid 8 igen).

Nu ligger J och sover och jag håller på att vika undan det oändliga berget av tvätt, är det inte smutstvätt så är det rentvätt. Jag har packat väskan inför babysimet och ska hoppa in i duschen. Förhoppningsvis hinner jag klart allt det tills han vaknar igen så kan jag bara ge honom lunch och klä på honom innan det är dags att gå.

Jag skulle vilja iväg till Ö&B och Willys också efteråt. De hade billiga ägg på Ö&B och jättebillig nötfärs på Willys 29.90 kg! Som tur är ligger de bredvid varandra, men har ju hela väskan full av simnings grejjorna, får se om jag orkar komma hem om med det eller om jag far direkt dit.




Kommentarer
Sandra A

Gud, vilken sötnos han är! xD

2010-10-21 @ 13:38:57
URL: http://zazzzzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: