2010-10-19 ? 20:20:21

Paus



Jag ställde in träningen helt och hållet idag. Det regnade så Oliver kunde inte jobba, spenderade därför hela dagen med honom istället. Förutom en liten runda till öppna förskolan. Har varit så otroligt trött idag, och ändå sov jag till strax efter 11. Jag är aldrig så här trött, vet inte vad det är med mig!

Nu är vi på andra dagen på mitt matschema och inget fuskande än. Jag har väl inte ätit precis vad jag har skrivit upp, har mest blivit frukost,lunch & middag och inga mellanmål, men det känns inte så farligt.

Men eftersom det inte blev träning idag så bokar jag in lördag eller söndag istället, så dagarna blir detsamma.

Har blivit riktigt dålig bloggning på sistone, men har ingen lust alls känns det som.
Så jag tittar in lite titt som tätt för att uppdatera er om att jag lever.

Snart infinner sig väl lusten igen och då blir ni inte av med mig :)
Kommentarer
Cornelia

Jag vaknar ändå när Leon vaknar. Men det är skönt att kunna ligga kvar i sängen :) Sen är det bra för Bata också, att han kan känna sig lite mer delaktig. Det är liksom inte bara jag som kan få honom att somna om. Bata lyckades ju med det utan buffning :) Sen tog jag efter och då fungerade det lika fint. Hoppas att denna natten blir minst lika bra :)

2010-10-19 @ 20:31:28
URL: http://corneliahbg.blogg.se/
Carro

Nej vad trist att du har "bloggtorka" Din blogg som är så rolig att läsa. :) Hoppas inte det dröjer länge tills du kommer igång igen.



Tack, jo han är jätte duktig och allt går så himla fort nu!! jises!

2010-10-19 @ 20:50:55
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
J U L I E

Skönt att bara vara hemma ibland också och umgås med sin andra hälft. Duktig du är som planerar om och inte struntar i träningen dessutom!

2010-10-19 @ 23:52:08
URL: http://juulieee.blogg.se/
Ann

Du ska bara blogga när du hinner och orkar annars blir det inge kul och då kanske du slutar helt. Ta hand om dig o familjen ett tag så kommer lusten komma tillbaka sen.

2010-10-20 @ 20:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: