2010-10-22 ? 20:19:15

Min skatt!



Så då har Jamie nyss lagt sig efter en jättemysig kväll.

Han fick 2 portioner gröt till kvällsmat, sen tog jag och han ett bad tillsammans, som han plaskar! Vi satt däri och lekte ett bra tag innan vi gick upp. Jamie fick babymassage och det njöt han av. Sen fick han på sig pyjamas och vi låg och mös lite i sängen, videon här nere är ifrån ikväll. Sen läste vi lite böcker och efter det släckte jag ner i hela rummet. Så låg vi och höll om varandra, jag nynnade, han ville det, slutade jag började han gny haha. Låg nog så i tio minuter innan jag lyfte över honom i sin säng och så somnade han. Han är bara för söt min lilla älskling!

 

 

Nu ska vi käka väldigt sen middag här hemma och sen kika lite serier

Vad gör ni ikväll?

 

Kommentarer
Veronica, mamma till Nim

Ja fast den natten var BRA, förut har han ju vaknat en gång i halvtimmen hela nätterna. Det var hemskt. ska bli spännande och se hur natten blir :P Söt han är lilla Jamie :)) kramis

2010-10-22 @ 22:15:21
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: