2010-10-31 ? 15:36:10

Loppis



Igår var jag inte hemma på hela dagen. Vaknade 9.30, hoppade in i en dusch. Sen pussade jag mina älsklingar och cyklade iväg till gymmet. Jag är nog grymt övertränad denna veckan för efter 5 min hade jag grym mjölksyra i hela kroppen, 65min senare var passet över och då var det bara att cykla vidare till jobb. Tog en dusch på jobb och började sen kl 13 och slutade 21.15. Var väl hemma tjugo i 22 och såg nån film innan vi gick och la oss.

Idag har vi varit på årets sista loppis, och gud vad mycket vi köpte haha!

Tröja 10:- Mockasiner 10:- /st

Jättefina bokstöd 10:-

Pop-up leksak 5:- Telefon 5:- Bok 10:- Larv 10:-

Alla kläderna 40:- totalt

och min favorit ett fischer-prize lekbord 100:-

 

 

Måste säga att det var en massa fynd, 210:- för allt detta, som hittat!

 

När vi kom dit så mötte Malin, Sandra & Tomas oss och hängde med en liten stund. De hade med sig presenter till Jamie också, supergulligt! Jättefina saker!

Sandra och Tomas hade köpt träbilar till Jamie. Riktigt snygga, jag älskar träleksaker!

 

Malin hade köpt jättefina disneykläder till honom

 

Tack alla, var riktigt sött av er! Bilarna har han redan lekt med och kläderna ligger i tvättkorgen och väntar på att tvättas innan han får använda dom.

 

Vi hade en jättemysig dag. Efter loppisen handlade vi hem lite mat och nödvändigheter till J. Ikväll blir det färsk lax med sallad, jag älskar verkligen lax. Nu ska jag äta något litet innan middagen ikväll.

Hoppas ni haft en mysig söndag!

 

Kommentarer
Therese

Ååå.. sådant lekbord har jag kollat efter, hittade inte jag idag =// Var en massa du hittade!!

2010-10-31 @ 17:25:27
Alexandra -mamma till Leia

Åh man kan fynda så himla bra grejer på loppis!

2010-10-31 @ 18:42:09
URL: http://triquetra.blogg.se/
Ann

Oh jag vill också köpa en massa på loppis!! Då kan man ju ha råd med hur mkt som helst!! Verklige fynd du hittade och guuud så fina träbilarna var!

2010-11-01 @ 10:24:59
URL: http://lillafoten.blogspot.com
Veronica, mamma till Nim.

Hej gumman, vad jobbigt att ni inte kunde söva om honom.



Åh vilken rolig loppis!! Blir Jamie glad. Jag kan säga att Nims favoritleksaker är alla köpa på loppis :))

2010-11-01 @ 12:15:46
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: