2010-10-29 ? 20:17:51

Fredags(mys?)


När Oliver kom hem cyklade jag iväg och tränade. Det var ett okej pass. Jag körde step1 vilket är medelsvår, så då antar jag att de flesta ska kunna stegen iaf, även om de inte kan kombinationerna. Jag brukargilla instruktören jag hade idag, men han höll på och visade stegen i slow-motion huuur länge som helst, säkert 15 minuter av passet (minst) var enbart att han visade stegen jättesakta, så sakta att man inte ens kan göra dom ordentligt. Så det blev inte lika mycket step som jag ville ha, dessutom vill jag ha fart och fläkt under passet, men det var det knappast idag.
Lite trist, men jag fick min träning iaf.

Jag hann cykla inom jobb inan och handla lite grönskaer och frukt. När jag kom hem efter passet tog jag ut Jamie på en liten runda direkt. Den blev inte så lång, kanske 30 min, men kl var halv 6 och det var ganska mörkt ute. Han fick iaf lite frisk luft.

Är så uttråkad ikväll igen, inget att göra :/ Sambon är ju social som få, ligger redan och sover! Så är det när man är bakis ;) Det var hans tur att träffa några kompisar igår.

Jag ska göra lite fruktsallad och kanske se någon film. Funderar på en ganska tidig kväll själv så att jag orka gå upp i tid imorgon för ett step-pass innan jobb. Så imorgon är jag ifrån Jamie istort sätt hela dagen, jag gillar inte det, han sover dessutom när jag kommer hem. Aja, det är tur att det inte är så ofta och nån gång måste jag ju faktiskt vänja mig.


Hoppas ni andra har en trevlig fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: