2010-10-20 ? 13:15:12

Fredagen


I fredags var det tjejkväll hemma hos Lina. Detta är första gången sen Jamie föddes som jag stack iväg själv och hittade på något, det behövdes! Jag fixade till mig här hemma tillsammans med ett par (3) groggar, sen cyklade jag iväg till Lina. Väl där var det en bastu, Lina hade eldat upp varje värmeljus hon kunde hitta, trodde jag skulle dö! ;)

Men det var inget lite vin inte kunde bota! Så vi snacksade på bröd och pesto & grönsaksstavar, yummie! 2 flaskor vin och en bag in box gick åt på oss 4 tjejer, jag skulle kunna gissa på att jag drack hälften av det, det kändes iaf så!

Vi lyssnade på gamla godingar, sjöng med hårborstar som mikrofoner, hoppade omkring, snackade allvar, fjöntade oss på balkongen, tog 34765 foton av oss själva (där typ inget blev bra haha). Jag hade tjatat om att gå ut och dansa sedan vi kom dit, men ingen av oss hade pengar. Men när kl var 3 tyckte vi det var en bra idé att promenera ner till stan ändå!! Jag tog på mig mina monsterklackar men efter 200m stapplande (var väl inte jättenykter) bytade jag om till mina converse som jag hade i väskan. När jag sen skulle stoppa i mina klackar gick väskan sönder. Så jag delade ut mina saker bland folket. Sandra fick en klacksko och min plånbok och jag höll den andra skon.

Väl nere i stan så har allt typ stängt, who knew så där kl halv 4 på morgonen haha. Så vi promenerar hem igen efter diverse sexsnack och ofredande av poliser!

Vi går upp till Lina igen, Sandra skulle hämta sin ost (?) sen följer jag henne hem och därifrnå cyklar jag. Jag var bra i gasen vid det här laget och höll på att krocka med en del lyktstolpar. Kanske inte var så smart att försöka sms:a med ena handen, samtidigt som jag hade ena ögat stängt så att jag kunde se ordentligt och cyklade med den andra handen, när det är sådär vingligt. Jag kom iaf hem hel och nästan ren ;)

Jag var grymt bakis när jag vaknade nästa morgon, men behövde upp i god tid eftersom jag skulle jobba 13-21.15 haha, men väl på jobb gick det ganska bra. Var bara lite seg.






Tack för en underbar kväll tjejer. Hade så fantastiskt roligt!!

Kommentarer
Mikaela

Haha :D Låter som en riktig helkväll! Fina bilder på dig! Jag ska ut nu till helgen med mina tjejkompisar och hoppas på att ha lika kul. Har varit ute en gång tidigare, för några veckor sedan och det gick över förväntan. Drack rätt mycket men blev inte full, konstigt nog. Man är ju inte direkt van. Men haha, klagar inte! Skönt att komma hem och må bra.

Jag är dock på tok för mammig att låta nån annan än Peter ta hand om Alexis när jag är borta en längre stund. Men snart så ska vi nog kunna gå ut han och jag tillsammans.



Kan inte hålla med dig mer på spara-frågan! Man behöver ju absolut inte börja med en gång heller. Mina föräldrar började spara till mig när jag var 15 för att dom inte hade råd innan. Men jag är väldigt mån om att Alexis ska lite pengar när hon "flyger ur boet" haha :) Som att hon nånsin kommer få göra det ;)



Mössan köpte Peter på DollarStore till sig själv, haha. Han ska ha den som lan-mössa säger han. Tokfan :p

2010-10-20 @ 16:35:02
URL: http://pickadoll.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: