2010-10-29 ? 11:53:37

Catch up



Nu var det länge sen jag skrev igen. Har inte alls haft lust till något, bara varit allmänt nere.
Antar att jag börjar må lite bättre, vet inte riktigt. Jag har ju som tur är min snygga son som alltid får mig att le och skratta, det värmer i hjärtat när jag tittar på honom.

Utgången var väldigt lyckad, för det mesta iaf. Vi var hemma på en förfest hos Sandra och Tomas kompis. Han väldigt närgången imellanåt och kommenterade mina bröst en hel del. Jag hade en rätt urringad top, men vadå då? Han vet om att jag har sambo och barn, så förstår inte. Jag sa till honom ett par gånger. När vi sen sitter i taxin på väg ner till stan så tar han min hand och för den mot hans, ja ni vet. Jag drog åt mig handen och blev riktigt sur. Sa till honom på skarpen att nu får det fan räcka. Sen börjar han snacka om att jag inte borde ha så urringat, och att jag bara klär mig så för att få uppmärksamhet bla bla bla. Jag tycker att det är en sak att klä sig sexigt (det var absolut inte slampigt) för att själv känna sig fin. Jag gör inte det för att andra ska kolla på mig och framförallt inte för att ragga upp något one-night-stand! Han höll sig borta från mig resten av kvällen, som tur var!
Jag och Sandra dansade massor och jag var på toppenhumör. Framåt kl 2 så kände jag att jag började bli lite föör bra i gasen (hade inte druckit något sen vi stack ut vid 23) så jag sa till Sandra att jag skulle gå. Min bror var också ute med hans flickvän så jag ringde upp dom och mötte dom vid utposten. Vi satt där i kanske 10 min innan jag tjatade till mig mat eftersom jag var döhungrig, en flottig kebabtallrik senare och jag var i himlen :)
Challes bror hämtade upp oss alla och släppte mig hemma, tack! Var hemma runt kl 4, men kunde inte sova så bra och gick slutligen upp kl 10 tror jag. Jag hade druckit så mycket redbull så min kropp var helspeedad!

Vi stack iväg till loppisen som vanligt på söndagar, Sandra & Tomas mötte upp oss en snabbis innan de skulle till gymmet. Det var inte bara jag som inte var superpigg ;)
Vi hittade ett Tretorn gummistövlar till Jamie för en guldpeng, jättefina! Sen ett gäng böcker också, men vi stack hem ganska snabbt.

I tisdags var vi på öppna förskolan, men det är också det enda vi gjort i veckan. Allt annat har vi ställt in, har varit trött och inte känt för det. Vi skulle på babysim igår men Jamie slog sig.
Aja det var väl mitt fel, jag var ouppmärksam i 2 sekunder när han satt på golvet precis framför mig, han flyger framåt och slår i huvudet. Hans läpp sprack då han bet sig själv, det blödde lite, men inte så farligt. Fick så dåligt samvete, men 5minuter senare var det som om inget hade hänt. Det lär ju inte vara sista gången han slår sig.

Jag har iaf tränat som vanligt,måndag & onsdag & torsdag, tänkte träna idag också om Oliver kommer hem i tid.
Imorgon har det gått 2 veckor sen jag jobbade sist vilket betyder att det är en ny jobbdag 13-21.15. Tänkte träna innan jobb också, där är ett pass 11-12, då hinner jag gå till jobb och duscha innan jag börjar jobba också. Det beror på hur natten blir, om jag är pigg nog.

Det var väl i stora drag vad som hänt sen sis. Har en massa fina bilder på snyggingen så tänkte lägga upp en bildbomd snart. Så länge får ni nöja er med denna

Kommentarer
eriika

man måste få må lite sämre ibland, hur ska man annars veta när man mår bra :)



ååh aså såna där karlar! USCH, jag råkar ut för såna också, det är ju asdrygt! bara för att man har lite bröst äre meningen att det är för allmän åskådan eller fritt fram för vem som helst att ta på dom då?! idioter. man ska kunna klä sej hur man vill (speciellt nu när man är mamma och springer runt i mjukisar och knappt orkar "göra sej fin" längre :P) utan att bli kallad för nånting eller måsta stå ut med svin som inte fattar vad man säger! äre nån gång jag verkligen släpp lös äre på fyllan som tur är.. säger jag ifrån blire på skarpen, haha:) gå lös ba!

2010-10-29 @ 12:25:28
URL: http://headtrips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: