2010-10-20 ? 20:56:35

Bra kondition, not!


Fy tusan, är helt slut i kroppen nu!
Att två veckors paus från träning gör sån skillnad för flåset! Jag trodde jag skulle dö flera gånger om där inne! Men som vanligt var det sjukt roligt!

När jag skulle cykla hemifrån till gymmet så öppnade himlen sig, det verkligen ösde ner! Jag har inga regnbyxor heller, bara jacka. Men jag cyklade som blixten så hann inte bli jättevåt! Sen körde jag step passet, eller flåsade mig igenom det! Men förhoppningsvis får jag tillbaka min vanliga kondition snabbt igen (och jag som trodde att DEN var dålig haha). Sen hela vägen hem så var det fan motvind, inte lite heller, halv storm + regn! Inte så skoj!

Jag har hunnit innanför dörren och tagit en varm dusch, jag svettades och frös samtidigt hela vägen hem. Så nu är jag varm i kroppen igen. Oliver har gjort fruktsallad till mig, så det blir min lilla kvällsmat. Han kan vara go ibland, nu står han och viker tvätt!

Jamie sover så gott och här är nystädat, så inga måsten som hänger över en. Nu ska vi sätta oss med varsin skål fruktsallad och se en film. Det blir nog en tidig kväll för mig (fast det säger jag ju alltid). Babysim och Step2 står på schemat imorgon.

Hoppas ni haft en mysig kväll!
Kommentarer
Malin

Vad duktig du är gumman!! Hoppas ni får kul på babysimmet imorgon! Följer gärna med nästa vecka så jag får se solstrålen sprattla runder!! :D

2010-10-20 @ 21:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: