2010-10-14 ? 22:53:32

Arrgh!


När började andra människor tro att det är okej att övervaka mig? Att försöka säga till mig vad jag borde och inte borde göra? Om jag har tagit ett beslut angående mitt liv, så väljer väl jag hur jag ska gå tillväga för att nå mina mål och vill jag göra vissa undantag så gör jag det. Det är för mig inget jag tycker jag behöver ett godkännande för

Så varför finns det då ständigt folk som ska påpeka eller tvinga på mig sina åsikter och "råd". För det känns inte ens som om det är välmenat utan mer som: haha! Du klarar inte det, du fallerar!

Sist jag kollade så var jag en vuxen människa, mer än tillräckligt utrustad för att ta mina egna beslut och leva med dom. Jag behöver ingens godkännande eller samtycke, förutom mitt eget. Förstå det!

Kommentarer
J U L I E

Antar att du syftar på mig... Jag vill bara ditt bästa men om du tog åt dig så mycket så ska jag inget säga hädanefter... Excuse me!

2010-10-15 @ 12:07:09
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: