2010-11-07 ? 22:41:57

Yet another day



I torsdags var det sista gången på babysim kurs 1. Vi hade en vikarie för den vanliga instruktören och den här kvinnan var ju bara fööör konstig. Jag och Therese höll på att skratta ihjäl oss, eller ja, mest jag ;)
Hon hade den allvarligaste minen genom hela lektionen och även när vi sjöng så var det med en sur min och helt mekaniskt! Aja, det var roligt ändå!
Fick äntligen tagit lite bilder också, men inte så många som blev bra eftersom ljuset där inne är så himla konstigt.


 

 

 

Haha vad koncentrerad han ser ut på alla bilderna, i vanliga fall har han ett leende på läpparna under hela lektionen, men för nån anledning fick vi inte fångat ett enda.

 

 

Det har varit en jättemysig helg. Igår skulle vi åka iväg till en loppis, men väl där möts vi av en skylt på dörren "Ej barnvagnar i lokalen, tack",  "kiss my ass" tänkte jag då! Blev ju lagom irriterad, Oliver stannade utanför medans jag drog en snabbrunda därinne, vi missade ju verkligen ingenting. Där var typ inget alls, överhuvudtaget. Så istället hoppasde vi på en buss och åkte till Väla. Vi sprang runt i lite affärer sen käkade vi lunch på Graffitti. Sen promenerade vi bort till IKEA och kikade lite. Jag har varit på utkik efter en matta till Jamies rum, när vi får tummarna ur och fixar till det . Vi sprang på ett jättebra erbjudande så vi slog till och köpte den här mattan:

 

I vanliga fall kostar den 399:- men det var FAMILY-KORTs erbjudande så vi betalade bara 199:-

Jag misstänker att den kanske blir lite för stor för hans rum, det lär vi märka. Men vi hittar säkert nån annanstans att ha den isåfall :)

 

Idag har vi städat ordentligt här hemma, det behövdes verkligen! Sen klädde vi på oss varmt (fy tusan vad kallt det var idag!) och gick ut. Vi ville ta lite höstbilder på Jamie så vi traskade bort i mini-skogen som ligger typ 100m från vårt hus och tog lite bilder. Vi fick oss några goa skratt när både jag och Oliver klättrade i träd haha.

Imorogn är det måndag och babysången är (förhoppningsvis) igång igen, så tänkte dra dit. Det har varit så skönt att ha Oliver hemma hela veckan, vi har bara tagit det lugnt, mysit och umgåtts hela familjen.

Hoppas ni haft en underbar helg!

 

Kommentarer
mikaela

Härliga badbilder och finaste mattan! :) Alexis har en likadan. Vi hade också en vikarie sista gången i steg 1 och vi har babysim på torsdagar precis som ni. Haha :)

2010-11-07 @ 23:05:18
URL: http://pickadoll.org
Veronica, mamma till Nim

Åh vilka fina babysimsbilder :)

2010-11-08 @ 11:38:40
URL: http://attblifler.blogg.se/
Farre

Va skoj han verkar ha på babysimmet. Längtar tills jag också ska gå med min lilla kille.



Jättefin matta ni köpt också.. Fanns den i andra färger?? Är i behov av sån matta fast annan färg...

2010-11-08 @ 22:33:37
URL: http://farelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: