2010-11-30 ? 20:33:12

Todays


Jamie vaknade 02.45 inatt och tyckte att det var morgon. Han var superglad och jättepigg, det var inte jag och Oliver! Jag/vi kämpade och kämpade och han somnade till slut nån gång vid 5 tiden igen.

Idag har det varit otroligt kallt i Helsingborg, -10 grader! Jag måste köpa mig ordentliga vinterskor och ett skidställ eller liknande så att man kan vistas med Jamie utomhus. Nu börjar han bli så stor så innan vintern är slut vill han säkert leka i snön med mamma och pappa och det kan jag inte i mina nuvaranda kläder. Så det står på inköpslistan.

Idag blev det ett besök på öppna förskolan för mig och Jamie och det var supertrevligt. Jamie satt och lekte med jämnåriga Alvin. De satt och tåflörtade och höll händerna, så sött! Jag vet inte om jag får lägga upp bilderna för Albins mamma, men jag gör det och vill hon att jag tar bort dom så gör jag det :)


Jamie provade även en gunhäst för första gången, han förstod inte riktigt grejen, men det var kul att sitta högre upp än alla andra!



Sen var på babysim. Det gick väl sådär, Jamie var ganska kinkig, men skrattade ändå emellanåt. Hans knäppa humör var framme med andra ord, ni som känner oss vet hur han blir ibland, han skrattar och gråter om vartannat och även samtidigt. Alla har vi våra dåliga dagar.
Efter simmet promenerade vi och handlade lite mat innan vi tog bussen hem.

Nu ligger sötnosen och sover sen 40 min tillbaka, så jag och Oliver ska passa på att mysa till en film innan även vi går och lägger oss. Hoppas ni har en mysig novemberkväll, för imorgon är det december, galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: