2010-11-03 ? 16:22:20

Rensning



Idag har jag och Jamie varit iväg på mamma-fika. Det var ju ett tag sen nu och det var roligt att träffa alla igen. Vi var många idag, hela 8 mammor + barn. Jamie var på bra humör och likaså var jag.
Efter fikan sprang vi inom jobb för att se om Sandra jobbade, men det gjorde hon tyvärr inte. Så vi tog istället bussen till Willys och handlade lite, behövde blöjor bland annat.
Nu har vi hunnit komma hem och Jamie fick lite välling och så la Oliver honom
Jag har sett nya avsnittet av One Tree Hill och tänkte nu sätta igång och sortera garderoben i hallen. Den är bara så himla stor (3 skjutdörrar), men det ska göras!

Ikväll sa O att han skulle laga middag, han ville göra egen fiskgratäng. Jag köpte potatis, Alaskan pollock och morot i affären och tänkte göra nån fiskrätt till Jamie att frysa in.

Nej nu får jag sätta igång innan jag ångrar mig igen haha ;)

Tycker att macka ser väldigt suspekt ut

Kommentarer
Farre

Oj oj oj lilla charmtrollet. Äter han redan mackor ?? Jag vågar inte ge Alvin än, är så rädd att han ska sätta i halsen..

2010-11-03 @ 22:20:20
URL: http://farelicious.blogg.se/
Mikaela

Ser så kul ut när dom sitter och pillar med småhänderna :)

2010-11-03 @ 22:56:52
URL: http://miary.tumblr.com
Veronica, mamma till Nim

Sötnosen! Gillar han macka? Vi har inte testat det faktiskt. Undra vad man kan ge dem, några tips?

2010-11-03 @ 22:59:44
URL: http://attblifler.blogg.se/
Ann

Oh jag mår alltid så bra av att rensa... hoppas du får energi av det.

Vad gulligt att han redan börjat äta mackor!

2010-11-04 @ 19:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: