2010-11-29 ? 16:42:59

Irland


Nu har jag äntligen fått tummarna ut och laddat över alla bilder ifrån Irland-resan. Det var väldigt lugnt och med lite för lite turist-atraktioner för min smak, hade gärna sett mer av Irland. Men det kommer fler gånger!
Det var jätteroligt att träffa resten av Olivers familj för första gången, alla var så trevliga och varma. Vi fick shoppat massor och deltog i att juleljusen tändes i staden med fint besök av jultomen själv ;)

Vi firade traditionell irländsk jul med kalkon och diverse tillbehör och bytade presenter med varandra.
Jag fick 30 euro att handla för i en butik där av Olivers mamma och av hans syster fick jag ett äkta pärlhalsband med tillhörande örhängen. Oliver fick mycket kläder och Jamie fick engelska böcker och en massa kläder där också, han fick dessutom 25 euro av hans gammelfaster som vi köpte ännu mer kläder till honom för.

Allt som allt var det en väldigt mysig och lyckad resa. Jamie har uppfört sig helt utmärkt som vanligt och jag hade inte behövt vara orolig för att flyga med honom för det gick helt fantastiskt!

Här kommer en uppsjö av bilder ifrån resan


Båt, tåg och flygresan till Irland


Staden Naas där Olivers mamma bor

Hela familjen Garrett/Gibbons




Jamie med sina nästkusiner, J med gammelfaster Breede och J som leker med sin faster Angela och kusin Daniel




Vi 3, J framför brasan, J med farmor och J på hemresan (sov hela flygresan hem!)

Jamie ligger och leker i sängen med pappa på morgonkvisten


Jamie i badet med sin kusin Daniel


Kommentarer
lina

asså den andra bilden där han sitter på tåget!! <3<3<3<3<3<3 ge hit ungen så jag får tvångspussa honom 200ggr :D

vad bra att ni haft det kul och mysigt. och att det gick bra med jamie på flyget, va lite orolig där för er skull.



ps. det ser ut som du petar oliver i örat på gruppbilden ;) haha

2010-11-29 @ 17:08:12
URL: http://swiipii.soclog.se
J U L I E

Vad fina bilder det var på er alla och på O's familj/släkt :) Ni verkar verkligen haft skitskoj där, är så avund.. hade med behövt lite semester tror jag :p



Härligt att ni är tillbaka nu i alla fall, tråkigt bara att det är så kallt här... Kram

2010-11-29 @ 20:15:40
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: