2010-11-01 ? 09:45:00

Host



Efter att Jamie hade lagt sig igår åt vi upp vår lax med tilbehör, var ritkigt gott! Sen sg vi första avsnittet av "The Walking Dead", fy vad grymt! Precis sånt som jag älskar, varken jag eller Oliver ville att avsnittet skulle ta slut.
Kl 23 gick vi och la oss och 3 inatt vaknade Jamie, woohoo (det är ju hans 4, iomed klockomställningen) Jag gick upp och gjorde flaska till honom och försökte sen söva om honom, strax efter 4 gavjag upp och väckte Oliver som gick upp med honom.

Jag har blivit så grymt förkyld igen. Jag hostar nästan lungorna ur mig och snorar som bara den. Hörde att Jamie börjat få snorig näsa igen nu också, kul! Men det är ju lite svårt att undvika att vara nära honom när man är den som tar hand om honom hela dagarna. Igårkväll hade jag febere också, var helt rosig i ansiktet. Jag hoppas det blir bättre snart igen, för jag måste träna!

Idag har vi inga planer än sålänge, babysången hade uppehåll nu, så himla trist. Fast jag borde kanskei inte gå när jag är sjuk ändå.

Nej nu ska jag få i mig lite frukost.
Kommentarer
Carro

Usch, jobbigt att vara sjuk, ´hoppas inte Jamie får nå nu :/ Krya på dig.



Ja David tog en natt och jag den andra men då fick jag sen sovmorgon och fick sova av mig, jag är fortfarande trött men huvudvärken har som släppt!! :p haha. Inatt har han sovit hela natten igen så vi får väl se ifall det håller i sig :)

2010-11-01 @ 11:10:23
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: