2010-11-09 ? 13:36:51

Ga-ga-ga-ga




Jamie har nyss fått lunch, det blev hemlagat. Jag hade gjort en fiskrätt med alaskan pollock, potatis, morot, butternut squash, dill och en vit sås. Blev faktiskt riktigt gott om jag får säga det själv och Jamie tyckte nog likadant för det slank rätt ner. Nu sitter han och leker i sitt babygym medans jag har fotat allt jag ska lägga ut på Tradera.
Oliver vilar middag och när han vaknar ska jag lägga ut auktionerna också.

Jamie har börjat snacka riktigt mycket nu. Alla möjliga konsonanter finns nu i hans vokabulär. Det låter så otroligt mysigt när han sitter och pratar. Han har höjt volymen några hack på sin röst nu också haha.

Nu ska jag också få lite lunch i mig
Kommentarer
Carro

Ja det är sant det också, har man varit ute hela dagen har man ju knappt kramats och sånt :p haha. Man får försöka hålla en jämn balans :p haha

2010-11-09 @ 15:16:04
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: