2010-11-04 ? 20:57:43

Avslut


Idag var det sista gången på babysim-kurs 1. Jamie var trött och därmed ganska gnällig. Jag skulle lägga upp lite bilder vi tog idag, men de är på Olivers mobil och han är inte hemma så det får bli imorgon eller så istället.

Dagen har inte bjudit på mycket mer, jag är fortfarande i en nere/depp/mörker period. Känns som om jag är fast här, kan inte riktigt dra mig upp. Allt bara känns blä, förutom min underbara so och sambo såklart :)
Det är ingen enskild sak som har hänt, det är bara allt som känns otroligt oinspirerande och bläää, i brist på bättre "ord"

Jag vill så mycket, men känner mig så begränsad. Begränsad av pengar, mig själv, omgivningen, förväntningar, ja allt. Äsch, jag vet inte vad jag vill eller menar, jag vet ingenting.

Det här blogginlägget kändes helt plötsligt väldigt onödigt och personligt, ber om ursäkt!

Kommentarer
Veronica, mamma till Nim

Inte vil heller, bara bodys.. han är så lång så det är knappt att de passar på längden :P



Men stumpan, du låter inte alls glad :(

Men det är väl så, inte alla dagar är på topp!



Sov gott, kram

2010-11-04 @ 22:08:59
URL: http://attblifler.blogg.se/
Sanne - mamma till lykke

den är ifrån bikbok :)



åh vad kul :) bara en månad äldre än lykke då :)

2010-11-04 @ 22:17:22
URL: http://lykkeochjag.blogg.se/
Malin

Ring om du behöver prata gumman!! <3

2010-11-04 @ 22:26:43
Veronica, mamma till Nim

Ingen aning om hur lång han är . . vi ska inte mäta förrän 8 månader. Men ha rmärkt att hans 80 kläder redan sitter tajt runt låren och rumpan.. han är lång.. hehe ;)



Ja det är skitdrygt att bli höstdeppig, vet många som påverkas av vädret. Hoppas det går över snart, kramkram

2010-11-04 @ 22:41:01
URL: http://attblifler.blogg.se/
Carro

Jobbigt med en ner period, men du kommer att klara dig upp :) försök tänka positivt bara :)

2010-11-05 @ 09:39:44
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: