2010-05-16 ? 11:00:44

Veckan är över



Jaha, då har ännu en vecka gått. Tiden går så himla snabbt när man har en liten att ta hand om. Dagarna bara avlöser varandra och ibland vet jag knappt vilken dag det är.

Jamie har varit på jättebra humör både igår och idag. Jag vaknade kvart i 10 av att han låg bredvid mig och jollrade och när jag sa godmorgon fick jag ett stort leende tillbaka, då kan man inte låta bli att ge honom en stor blöt puss!

Idag behöver jag plugga, så Oliver ska ta ut Jamie på en promenad om ett par timmar så att jag kan koncentrera mig.

Imorgon bitti ska vi iväg till BVC igen. Jag hoppas att mina försök har hjälpt denna veckan.
Jag har sett till att han har sovit minst 18 timmar per dygn. När han sen är vaken så ammar jag ca 1 gång i timmen.
I teorin borde det fungera, men är en helt annan femma om det faktiskt har gjort det.
Jag blir glad om han gått upp 200gr, det hade varit skönt.

Igårkväll städade Oliver, så jag behöver inte lyfta ett finger idag, förutom att laga mat. Riktigt skönt!
Jag tvättade den sista maskinen tvätt igårkväll också, så det tynger inte heller ner mitt samvete.

Idag blir det laxfilé med nypotatis, gräddfil och gräslök, yummie!





Vår snygga kille <3
Kommentarer
Carro

Ja gud vi har verkligen jätte bra väder.. eller iallafall igår. På altanen hos min pappa igår var det 28+ grader.. :) Solen är påväg fram idag också :)



njaa lägger man snutten bredvid honom då håller han den :) skit gulligt, i babyskyddet sitter han och kramas med den. Men man märker när han vill ha den, han börjar fara med händerna vid öronen och kinderna osv .. :)



Ja alltså jag var så smärtpåverkad så jag kommer knappt ihåg min förlossning... bara vissa saker kommer jag ihåg. Hade så ont.. =P men nu har jag glömt hur smärtan var.. :P

2010-05-17 @ 08:58:53
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: