2010-05-12 ? 15:06:04

Natten



Natten gick väl okej. Fick Jamie i säng klockan 21, sen så passade jag och Oliver på att titta på "The Pacific".

Jamie vaknade igen vid halv 12 tiden och somnade om vid 1-2. Det gjorde inte så mycket att han var vaken ett tag där för jag var fortfarande uppe och var inte trött än. Han vaknade igen vid halv 5 och var kinkig, han fick mat och efter ett tag somnade vi om igen. När klockan var halv 9 vaknade vi igen, samma visa om igen och sen somnade vi till kl var strax efter 11. Trots mycket sömn är jag riktigt trött idag. Det verkar nästan som om jag klarar mig bättre på mindre sömn.

Nu försöker jag städa med Jamie sovandes i babybjörnen, men det går ju mycket saktare med honom på magen. Har bara dammtorka, dammsuga och torka golven kvar, så det är inte så farligt.

Sen kommer Jessica och Sara och träffar Jamie för första gången. Jag har inte sett dom på ett tag heller så det ska bli trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: