2010-05-25 ? 22:22:00

Fotografering



Idag var jag och Jamie och fotograferad oss för den lokala tidningen. Tyvärr kunde inte Oliver få ledigt, så det blev bara vi 2. Men det gick bra det också. Förutom foto av mig och Jamie tillsammans, så tog dom bilder på honom på mage och på rygg. Jag tror han log på nästan alla bilderna, fotograferna är verkligen helt fantastiska på att få dom att skratta!
Ser fram emot att få se bilderna, vi skulle få hem en fotokarta inom 10 dagar, så får vi se om vi vill beställa några.

Annars har vi inte gjort så mycket annat idag. Vi vilade i ett par timmar när vi kom hem. Jag hade en mardröm inatt så vågade inte somna om igen på typ 2 timmar, haha kände mig lagom fjöntig :P

Imorgon ska vi på 2månaders läkarkontrollen på BVC. Då ska vi även väga honom, vilket var 9 dagar sen sist. Så spännande varje vecka och se hur han växer. Jag hoppas att han har gått upp bra av bara min bröstmjölk denna veckan också. Nu så spyr han lite flera gånger om dagen efter han ätit, bara liiite. Men då vet jag iaf att magen är full, så gjorde han aldrig innan. Så på det sättet känns det skönt att han kräker lite.

Annars så går vardagen vidare. Vi fikar med kompisar, jag pluggar (läs: försöker hinna med att plugga).
Jag fullkomligt älskar att gå hemma och bara vara Jamies mamma. Jag får tårar i ögonen bara jag tänker på att behöva börja jobba igen. Fast jag behöver inte gå tillbaka förrän nästa sommar. Men jag känner på mig att den tiden kommer att gå så otroligt snabbt!
Jag får försöka njuta av varje dag jag har med min älskling, denna tiden kommer aldrig tillbaka.

Bjuder på en bild ifrån idag när vi nyss kommit hem. Han är så söt vår son!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: