2010-03-06 ? 18:13:53

Snooze


Jaha då har man fått vila en halvtimme också.
Efter förra inlägget satte jag på massa musik och började städa, det var inte så mycket som behövdes göras som tur var. Satte igång en maskin tvätt med lillkillens kläder som kommit med tradera.

Mamma hämtade mig efter att hon slutat jobb så jag kunde få handlat lite, hon skulle
ändå också och handla.
Oliver kom hem och åt lite men stack nyss igen, de hade lite jobb kvar att göra.
Men vi hann vila lite, fast jag kunde inte sova för jag började få sån mensvärk.
Så nu sitter man här med molande värk som hånar en och säger: haha du får ingen bebis än!!

Vi får väl se hur många veckor jag kommer gå med detta, högst 5 iaf, för imorgon är det exakt
3 veckor tills han är beräknad :)
Men jag hoppas verkligen han kommer innan BF så vi hinner komma tillrätta innan Olivers mamma, syster och hennes son flyger hit från England och Irland och ska bo här i 1 vecka. Vill inte behöva komma hem från BB; första gången som en familj och ha dom boendes här. Har absolut inget emot dom, dom är hur goa som helst.
Men jag vill att vi ska kunna hinna landa först och kanske tom få in lite rutiner, eller iaf lära känna honom lite grand själva innan. Vi får väl se....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: