2010-03-26 ? 15:59:51

Promenad?



Jaha då har man sovit bort halva dagen också, känns som om jag gör det varje dag nu.
Är både trött och nere så då är sova ett bra alternativ.....

Har haft mycket mensvärk sen jag vaknade och nån få sammandragning, men inget mer än så.
Nu har jag ioförsej inte varit vaken så länge.
Hoppasde in i en dusch och sminkade till mig, känner mig lite piggare då :)

Funderar på om jag ska dra ut Oliver på en promenad nu när han kommer hem när som. Jag kan ju faktiskt inte ligga i sängen heeela dagarna, jag håller på att bli galen! Måste ut nu!
Om man säger att vi ska gå till en godisaffär som är en bra bit bort så kanske han blir gladare han också haha
Så kan vi fixa nån film och ha en myskväll.
Ikväll ska jag laga en lasagne med en stoor sallad till, gott gott!

Jocke och Challe kommer hit och ska sova här inatt också, så nåt filande lär det ju inte bli ;)


Här kommer bild på magen idag och en inte så jättepigg och glad Sandra.
Gud vad magen är långt ner nu!




Kommentarer
Sophie

Kikat in här några gånger och tänkte att de var dags att lämna en rad eller två.

Vi har ju samma Bf-datum. Lite kul. Hur känns de så här 2 dagar innan? Tror du att de kommer någon liten snart? Ta hand om er!

2010-03-26 @ 16:31:02
URL: http://ljuvt.blogspot.com
mikaela

att sova är ju det bästa man kan göra för att fördriva tiden :) den går ju rätt fort då. synd att det är så jäkla obekvämt att sova med stormagen.

låter som ni kommer få er en riktigt mysig fredag!

2010-03-26 @ 17:06:26
URL: http://pickadoll.org
Sophie

Har inte haft några förvärkar eller täcken alls. Står stilla på alla punkter tror jag :) men men. Man längtar ju verkligen ihjäl sig nu när de är så nära, man vill ju så gärna ha t sin lilla skatt nu! :)

2010-03-26 @ 18:38:16
URL: http://ljuvt.blogspot.com
eva lindström

Bebben kommer när den kommer. Koppla av. Varför vänta så långt innan. Det tar bara enerigi. Man kan i inte påverka när det är dags att föda. De flesta blivande mammor man läser om i deras bloggar börja vänta alldeles för tidigt.

2010-03-26 @ 20:39:49
desiree !

hej!

mycket härlig blogg.

Hoppas att du kikar in på min, kanske slänger en kommentar...? Om du gillar min blogg, följ den gärna via bloglovin :D Ha en fortsatt bra dag.

2010-03-26 @ 21:00:03
URL: http://desireejosephine.blogg.se/
Robin Hood.

Vad tycks om min nya header i bloggen?

- Jag gillar din!

kram.

2010-03-26 @ 21:49:42
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: