2010-03-16 ? 20:05:36

Ont



Vaknade för en timme sen efter en 2 timmars powernap (kan man fortfarande kalla det en powernap när det är 2 timmar? tihi) Gick på toa och när jag torkade mig hade mer av slemproppen släppt.
Bara lite lite grann dock, inte alls så mycket som första gången.

Har sen jag vaknat haft väldigt mycket mensvärk. Har ont i ljumskarna, blygdläpparna, rumpan, bak i benen, hela ryggen upp till skulderbladen och i magen. Vill ha MER ont så att bebis kommer nån gång :)

Håll tummarna för att det händer snart!
Kommentarer
Carro

ja nä, jag kände mig inte alls på humör tidigare idag. =P jag är så less de här nu.. :p

2010-03-16 @ 20:38:58
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Rosita

Du är för rolig du!

Men va bra att slemproppen börjat släppa!!! Nu är det ruskgt nära! Så spännande!!! Det kanske tom redan är igång för dig!?



Var själv på sjukhuset igår och opererade bort blindtarmen. Jobbigt såklart men när jag gick i korridoren där vid egenvården och mot förlosningen så blir man ju helt knäsvag! Vill också!!! :-) Fast inte ha mer ont, det har jag så det räcker just nu :-( Trodde när det var som värst att jag skulle föda barn där och då och hade missat hela graviditeten! Haha! Tur det inte var så... :-)



Om du inte är upptagen med att föda barn får du gärna maila mig ditt förlossnignsbrev!



Kram och lycka till! Du är snart mamma!!!!

2010-03-17 @ 07:53:38
Carro

Först kom det jätte jätte lite, sen gick jag på toa igen och då kom det mer, sen har det kommit lite lite varje gång jag är på toa.. :s



Ja men precis, kan dom inte komma NU!!

2010-03-17 @ 14:34:47
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Carro

Okej, ja jag vet inte riktigt om det kommit så mycket för mig, men det kanske kommer mer när jag går på toa igen:p Jo jag hoppas också på att vattnet går, då vet man lite mer säkert, en slempropp kan ju återbildas.. :/

2010-03-17 @ 15:16:33
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Carro

Okej, är du säker? för jag har hört att den kan återbildas ändå =)

2010-03-17 @ 20:12:47
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: