2010-03-13 ? 00:34:23

Mysig kväll




Så nu har vi nyss kommit hem.

Jag satte igång och städade innan, hade dock inte tid att putsa rutorna. Sen hoppade jag in i duschen och då kom brorsan. Jag, Oliver och Jocke tog bussen ner i stan och mötte hans flickvän Challe.
Sen gick vi till ett snabbmatsställe som hade suuupergod thaimat, för inga pengar alls.
Jag åt nudlar, friterad kyckling och grönsaker och biff i stark chilisås, riiiktigt jävla gott. För mig och Oliver kostade det 100kr inkl varsin dricka, har nog aldrig ätit färdig mat så billigt haha.

När vi ätit upp tog vi en promenad därifrån bort till jobb, tog väl en kvart. Tittade in och sa hej till Lina. Sen promenerade vi ner i Norra hamnen till Pub Ro där Ollies kompis skulle spela/sjunga. Lika mysigt som vanligt var det.
Strax efter 23 bestämde vi oss för att ta oss mot bussen och vi kom nyss hem.
Under hela denna tiden från det att jag började städa så har mensvärken varit som bortflugen.
What the fuck?!

Det verkar nog som om det är bäst att bara ligga och ta det lugnt, låta oxytocinet verka i kroppen.
Så imorgon ska jag inte göra ett skit, med gott samvete dessutom. Jag vill ju ha ut bebis snart :)

Kommentarer
micksan

Lite nyfiken om det hänt något på bebisfronten för er del.. varit så tyst idag :)

2010-03-13 @ 23:11:07
URL: http://micksan.org/lillalyckan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: