2010-03-25 ? 09:54:39

Idag



Så då har man fått i sig frukost också.
Blev en bamsefrukost, en stor skål med all bra, ett fuji äpple och en halvliter vatten.
Nu är jag mätt och belåten.

Ligger och ser på Medium som vanligt, känner att jag verkligen borde plugga lite religion men orkar verkligen inte just nu. Har väl gjort det mesta som ska göras denna veckan, men kan vara skönt att vara en vecka i förväg om lillplutten bestämmer sig för att äntligen komma.

Har en del sammandragningar nu också, har varit relativt regelbundna nu i en timme. Men gör nästan inte ont, så som vanligt fungera det tydligen inte att både ha ont och få sammandragningar, verkar nästan som om jag alltid har antingen eller....

Diskade och plockade undan lite har jag redan gjort också. Så när andan faller mig på lite senare idag blir det städning, ska tvätta sängkläderna också. Så idag blir det rakning av benen woohoo. Älskar känslar av nyrakade ben mot rena nya lakan :D

Stackars Oliver kom hem igår och mådde inte alls bra. Tur att jag var snäll nog och gjorde hans mat färdig åt honom tills han var hemma. Så han åt och gick och la sig i stort sätt, men som tur är mådde han mycket bättre idag. Killar blir så kinkiga när dom har minsta fis på tvären så det tackar jag för :P

Kommentarer
therese

Hej!

Tappen var mjuk och mogen vad jag förstod, och hon hade inge problem att få in 2 fingrar.. (vad äckligt det låter) haha..

Men tyvärr har jag inte känt av något än så det kanske inte hjälpte.. Lika bäst o ställa in sig på en aprilbäbis ändå !

2010-03-26 @ 08:04:02
URL: http://thereseohlander.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: