2010-03-23 ? 14:49:24

Go'boken



Ooh mitt välkomnspaket ifrån Go'boken hade kommit idag, superfina saker!
Betalade endast 59kr (portot), man binder sig inte heller att köpa några fler paket. Jag kommer inte att köpa nästa paket, men kommer att fortsätta vara medlem, tyckte inte riktigt det var prisvärt nog, vi får se hur nästkommande paket är.

Här är bilder på sakerna iaf :)





Det består av:

3 mjuka byggklossar
1 mindre bok med tjocka sidor
1 bok med en kanin som hoppar upp när man trycker på en knapp
1 mjuk bok med prasslande sidor och en bjällra
1 bok med olika aktiviteter som anpassar sig till vilken utvecklingsstadie ditt barn är i, från födsel upp till 3 år.

Jättefina saker måste jag säga, både jag och Oliver gillar skarpt! Särskilt boken med olika aktiviteter!

Kommentarer
micksan

Har också tänkt gå med i Goboken men väntar lite tills bebis kommit ut ändå. Känns inte så brådskande just nu. Gillar deras välkomstpaket iaf :)

2010-03-23 @ 19:11:31
URL: http://micksan.org/lillalyckan
Dijana

Jag gillar också Goboken, men är lite avis på att du fick lite roligare böcker:P. Vad spännande att se vad man får nästa gång:).

2010-03-25 @ 19:12:40
URL: http://mybabybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: